Сучасна моторна олива для цілорічного використання. Перевершує вимоги виробників моторів, як Briggs & Stratton, Honda, Tecumseh та інших. Вибрані базові оливи і високий вміст присадок гарантують оптимальну чистоту мотора. Мастильна дія навіть при ускладнених умовах експлуатації.
- високий захист від зносу
- придатна для бензинових і дизельних двигунів з турбонагнітачами і без них
- придатна до змішування з звичними моторними оливами
- перевірено на каталізаторах
- низькі втрати на випаровування
- відмінні дисперсійні якості
- висока стійкість до старіння
- відмінна очисна дія
- підвищує змащувальну дію
- універсально застосовується
Для бензинових і дизельних 4-тактових двигунів газонокосарок, аварійних генераторів, садово-городніх тракторів, садових подрібнювачів, вертикуттерів, моторних кіс і фрез, пристроїв для очищення під високим тиском, фрезерно-роторних снігоочисників і т.д. Перевищує вимоги провідних виробників двигунів: Briggs & Stratton, Honda, Tecumseh і т.д.
Відповідність і допуски:
- API SG, SH, SJ, CF
- ACEA A3 /B3
Технічні дані
| Клас в'язкості згідно SAE (моторні оливи) | 10W-30 | SAE J300 |
| Щільність при 15°C | 0,860 г/см³ | DIN 51757 |
| В'язкість при 40°C | 72,0 мм²/с | ASTM D 7042-04 |
| В'язкість при 100°C | 11,6 мм²/с | ASTM D 7042-04 |
| В'язкість при -30 °C (MRV) | > 60000 мПа•c | ASTM D4684 |
| В'язкість при -25 °C (CCS) | <= 7000 мПа•c | ASTM D5293 |
| Індекс в'язкості | 156 | DIN ISO 2909 |
| Температура застигання | -36 °C | DIN ISO 3016 |
| Втрати на випаровування (згідно специфікації Noack) | 14,5 % | CEC-L-40-A-93 |
| Температура спалаху | 220 °C | DIN ISO 2592 |
| Загальне лужне число | 8,3 мг KOH/г | DIN ISO 3771 |
| Сульфатна зола | 0,9 - 1,5 г/100г | DIN 51575 |
| Колір за шкалою (ASTM) | L 4,0 | DIN ISO 2049 |