Кількість
|
Вартість
|
||
|
- Готівкою при отриманні
- Кредитною карткою
птимально підходить для сучасних азіатських і американських бензинових двигунів. Спеціально для підвищених інтервалів зміни оливи і високих вимог двигуна.
Сучасна низьков'язка моторна олива преміум-класу спеціально для всесезонного застосування в азіатських і американських автомобілях. Базові оливи синтез-технології та найсучасніший пакет присадок гарантують винятковий захист від зносу, низьке споживання палива і оливи, чистоту двигуна і вкрай швидке надходження оливи на всі точки змащування.
Специфікації і схвалення:
Олива отримала найновішу специфікацію API SP. Ця специфікація представлена в травні 2020. Призначена для забезпечення захисту низькошвидкісного попереднього запалювання (LSPI), захисту від зносу ланцюга газорозподільного механізму, поліпшеного захисту від відкладень при високих температурах для поршнів і турбонагнітачів, а також більш суворого контролю відстою і лаку. API SP з Resource Conserving відповідає ILSAC GF-6A. Поєднує характеристики API SP з поліпшеною економією палива, захистом системи контролю викидів і захисту двигунів, що працюють на етаноловмісному паливі, до Е85
Клас в'язкості згідно SAE (моторні оливи) | 5W-20 | SAE J300 |
Щільність при 15°C | 0,850 г/см³ | DIN 51757 |
В'язкість при 40°C | 45 мм²/с | ASTM D 7042-04 |
В'язкість при 100°C | 8,2 мм²/с | ASTM D 7042-04 |
В'язкість при -30 °C (MRV) | ≤ 60000 мПа•c | ASTM D4684 |
В'язкість при -25 °C (CCS) | ≤ 6600 мПа•c | ASTM D5293 |
Індекс в'язкості | 158 | DIN ISO 2909 |
HTHS при 150 °C | ≥ 2,6 мПа•c | ASTM D5481 |
Температура застигання | -42 °C | DIN ISO 3016 |
Втрати на випаровування (згідно специфікації Noack) | 10,4 % | CEC-L-40-A-93 |
Температура спалаху | 224 °C | DIN ISO 2592 |
Загальне лужне число | 9,1 мг KOH/г | DIN ISO 3771 |
Сульфатна зола | 0,9 г/100г | DIN 51575 |
Колір за шкалою (ASTM) | L 3,5 | DIN ISO 2049 |
В'язкість за SAE | 5W-20 |
---|---|
Ємність, л | 4л |